Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Bozbey'den Uludağ'da çıkan yangın hakkında açıklama!

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Bozbey'den Uludağ'da çıkan yangın hakkında açıklama!

Sabah saatlerinde Uludağ'da korkutan bir yangın meydana geldi. İtfaiye ekiplerinin uzun çabaları sonucu yangın kontrol altına alınırken Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, yangınla ilgili son gelişmeleri sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla açıkladı.

2024.04.14 15:30 - Son Güncellenme: 2024.04.14 15:47 - Bursa Bölge - MAHMUT VURAL
A
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Bozbey'den Uludağ'da çıkan yangın hakkında açıklama!

Sabah saat 10.30'da Uludağ'ın Teleferik Üstü Sarp Bölgesi'nde orman yangını meydana geldi. Mahalle sakinleri yangını gördükleri anda itfaiye ekiplerine haber verdi. Olay yerine giden itfaiye ekiplerinin havadan ve karadan yaptığı müdahale sonucu yangın kontrol altına alındı. 

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Uludağ'da çıkan yangınla ilgili son gelişmeleri sosyal medyada yaptığı paylaşımla açıkladı.

Başkan Bozbey paylaşımında şu ifadelere yer verdi;

"Sabah 10.30 sularında Teleferik hattı altındaki bölgede başlayan orman yangınına Orman Bölge Müdürlüğü tarafından 1 helikopter ve 4 yangın arazözü ve Bursa İtfaiyesi 2 su tankeri desteği ile müdahale çalışması yapılan yangın söndürülerek kontrol altına alınmıştır. Bodur ve makilik 5 dönüm bölgede örtü yangını şeklinde gerçekleşen yangında ekipler soğutma çalışmalarına başlamıştır. Tüm şehrimize ve yangından etkilenen hemşehrilerimize geçmiş olsun diliyor, emekçi arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum."

Bursa Uludağ'da yangın çıktı!

Uludağ'da çıkan yangına geç mi müdahale edildi?

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.04.14 15:30 - Son Güncellenme: 2024.04.14 15:47 - MAHMUT VURAL
A