Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Aktaş, Bursaspor yöneticileri ile bir araya geldi

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Aktaş, Bursaspor yöneticileri ile bir araya geldi

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, Bursaspor Kulübü yöneticileri ile kahvaltıda bir araya geldi.

2022.09.03 14:34 - Son Güncellenme: 2022.09.03 14:47 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Aktaş, Bursaspor yöneticileri ile bir araya geldi

Bursaspor, bu sabah saatlerinde organize edilen kahvaltıda bir araya geldi. Gerçekleşen kahvaltıya Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, Bursaspor Başkanı Ömer Furkan Banaz, Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Güngör, Mehmet Zahit Yanar, Rıdvan Gültekin, Selim Yolgeçen, Ramazan Çetin Kaya,Emre Planalı, A Takım teknik heyeti, futbolcular ve personel katıldı.Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş yeni sezon öncesinde yeşil-beyazlı takıma başarılar diledi. Başkan Ömer Furkan Banaz ise "Yeni sezon öncesinde iyi bir performans göstereceğimize inanıyorum. Arkadaşlarımız çok iyi çalıştı. Gelecek başarılar ile şehrin dekenetleneceğini düşünüyorum. Elimizden gelen tüm gayreti göstereceğiz" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2022.09.03 14:34 - Son Güncellenme: 2022.09.03 14:47 - HABER MERKEZİ
A