"Burak isterse, bırakırım"

"Burak isterse, bırakırım"

Galatasaray'ın Brezilyalı orta saha oyuncusu Felipe Melo, ülkesine konuştu.

2013.09.05 14:30 - Son Güncellenme: 2013.09.05 14:30 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Burak isterse, bırakırım"

 Galatasaray'ın Brezilyalı orta saha oyuncusu Felipe Melo, ülkesine konuştu.

Burak Yılmaz ve penaltı konusunda önemli açıklamalar yapan Felip Melo, takımın penaltıcısının kendisi olduğunu ancak Burak Yılmaz'ın o gün olduğu gibi bugün de gelip benden penaltıyı atmak istese hiç düşünmeden beyaz noktadan ayrılırım dedi.

Sneijder ve Drogba gibi iki dünya yıldızı oyuncuyla birlikte oynamaktan memnun olduğunu söyleyen deneyimli oyuncu, "Onlar birer idol oyuncular ve gelişleri bize güç kattı" dedi.

Milli takım menajeri Scolari ile hiç konuşmadığını da sözlerine ekleyen Melo, "Yaptığım işten kendim ve kulübüm adına onur duyuyorum" dedi. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.05 14:30 - Son Güncellenme: 2013.09.05 14:30 - HABER MERKEZİ
A