Bunalıma giren kadın kendini astı

Bunalıma giren kadın kendini astı

Kastamonu'nun Küre ilçesinde yalnız yaşayan yaşlı bir kadın kendini asarak intihar etti.

2013.09.08 21:37 - Son Güncellenme: 2013.09.08 21:37 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Bunalıma giren kadın kendini astı

Edinilen bilgiye göre, Sarpun köyü Hocaoğlu Mahallesi'nde bilinmeyen bir nedenle bunalıma giren 78 yaşındaki Hüsniye Özdemir, evinde çardakta kendini asarak intihar etti. Yaşlı kadının cesedi Küre Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı. Jandarma olayla ilgili soruşturma başlattı.

 

 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.09.08 21:37 - Son Güncellenme: 2013.09.08 21:37 - HABER MERKEZİ
A