Bülent Ersoy'a çok kırgın!
Türkücü Ceylan neden Diva'ya "Beni çok üzdü" dedi?
2012.04.19 15:04 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Magazin - HABER MERKEZİ
Türkücü Ceylan, Bülent Ersoy'a kırgın olduğunu söyledi. 2. Sayfa programına konuk olan Ceylan, kırgınlığının sebebini açıklamadı. Ceylan, "Beni çok üzdü ama beni öperse sırtımı çevirmem" derken "Kendisi büyüğümüz" şeklinde konuştu