BUİKAD üyelerinin renkli iftarı

BUİKAD üyelerinin renkli iftarı

Bursa İş Kadınları ve Yöneticileri Derneği (BUİKAD) üyeleri, pandemi nedeniyle gerçekleştiremedikleri iftar yemeklerini 3 yıl aradan sonra düzenleyerek bir araya geldi.

2022.04.12 10:19 - Son Güncellenme: 2022.04.12 10:29 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
BUİKAD üyelerinin renkli iftarı

ERSEL NALBANT / BURSADA BUGÜN

Düzenlenen iftar yemeğine BUİKAD'ın tüm üyelerinin yanı sıra Bursa'da faaliyet gösteren Siad başkanları ve sivil toplum kuruluşlarının başkanları katıldı. Gecenin açılış konuşmasını yapan BUİKAD Başkanı Oya Eroğlu, konuşmasında derneğin yeni dönem faaliyetlerine dikkat çekerken, 'kadının iş hayatındaki rolünün arttırılmasına' yönelik hedeflerini destekleyecek kuvvetli projeler üzerinde çalışmaya devam edeceklerini vurguladı. Başkan Oya Eroğlu'nun konuşmasının ardından BUİKAD'a yeni üye olan 20 üyenin üyelik rozetleri BUİKAD'ın geçmiş dönem başkanları tarafından takıldı. Gecenin resmi kısmı bittikten sonra ise üyeler ve konuklar bol bol sohbet etti

BUİKAD üyelerinin renkli iftarı

İLGİLİ GALERİ

BUİKAD üyelerinin renkli iftarı

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2022.04.12 10:19 - Son Güncellenme: 2022.04.12 10:29 - HABER MERKEZİ
A