Bu sene Türkler en çok Paris'e gitti
Türkler, 2017 yılında en çok Paris'e gitti. Gelecek yıl seyahat güzergahı ise New York!
2017.12.27 18:18 - Son Güncellenme: 2017.12.27 18:18 - Güncel - HABER MERKEZİ
Türkiye'de yaşayanların yurt dışındaki sehayat rotaları çıkarıldı.Hazırlanan listeye göre 2017'de romantik şehir Paris başı çekti. Listede Paris'i Roma, Londra, Amsterdam, Barselonave Venedik takip ediyor. LifePinner'ın hazırladığı listede Floransa ve Milano da ilk10 içinde yerini aldı.Paris en çok tarcih edilen kent olmasına rağmen
Türklerin, 2017'de en çok İtalya'ya gittiği görülüyor. 2018 bucketlist'lere bakıldığında ise New York'a gitmek isteyenlerin sayıca oldukça fazla olduğunu görülüyor.
New York'u ise, Londra, Tokyo, Amsterdam, Sydney ve Reykjavik takip ediyor.