Bu sefer öğretmenler için yürüdüler
Yeşil Bursa Dağcılık Kulübü, Öğretmenler Gününü Yalova'da yürüyüş düzenleyerek kutladı.
2013.11.25 13:09 - Son Güncellenme: 2013.11.25 13:09 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Sabahın erken Bursa'dan yola çıkan dağcılar, araçlarla Yalova'ya giderek Çınarcık ilçesine bağlı Teşvikiye köyüne vardı. 55 dağcı, Hasan Turakine rehberliğinde Teşvikiye köyünden başladıkları yürüyüşte, Erikli Çifte, Mere Şelalesi ve Dipsiz Göl'e giderek 15 kilometrelik parkuru tamamladı. Büyüleyici manzaraya hayran kalan dağcılar, doğa fotoğrafları çekerken, yanlarında getirdikleri yazıyı açarak Öğretmenler Gününü kutladı.