Bu sefer öğretmenler için yürüdüler

Bu sefer öğretmenler için yürüdüler

Yeşil Bursa Dağcılık Kulübü, Öğretmenler Gününü Yalova'da yürüyüş düzenleyerek kutladı.

2013.11.25 13:09 - Son Güncellenme: 2013.11.25 13:09 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bu sefer öğretmenler için yürüdüler


Sabahın erken Bursa'dan yola çıkan dağcılar, araçlarla Yalova'ya giderek Çınarcık ilçesine bağlı Teşvikiye köyüne vardı. 55 dağcı, Hasan Turakine rehberliğinde Teşvikiye köyünden başladıkları yürüyüşte, Erikli Çifte, Mere Şelalesi ve Dipsiz Göl'e giderek 15 kilometrelik parkuru tamamladı. Büyüleyici manzaraya hayran kalan dağcılar, doğa fotoğrafları çekerken, yanlarında getirdikleri yazıyı açarak Öğretmenler Gününü kutladı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.11.25 13:09 - Son Güncellenme: 2013.11.25 13:09 - HABER MERKEZİ
A