Bu kadarına da pes...

Bu kadarına da pes...

ADANA'da bir bisiklete 3'ü çocuk 4 kişinin bindiğini görenler şaşırdı.

2014.08.18 15:05 - Son Güncellenme: 2014.08.18 15:06 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Bu kadarına da pes...

Mehmet Akif Ersoy Caddesi'nde adını söylemeyen bir kişi 2 çocuğu arkasına, 1 çocuğu da bisikletin önündeki sepetin içine oturtarak trafiğe çıktı. Sepetin içinde iki büklüm oturan kız çocuğu, sıcak havada yaptığı zorlu ve tehlikeli yolculuğa yenik düşüp uyuduğu görüldü. Bisikletin arkasında oturan 2 kız çocuğu ise, yolculuk boyunca düşmemek için babası olduğu tahmin edilen kişiye sıkıca sarıldı. Bisiklet sağa sola yalpalar yaparak araçların arasında ilerlerken, çocuklar için tehlikeli olan yolculuk, Denizli Mahallesi'nin ara sokaklarında son buldu.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.08.18 15:05 - Son Güncellenme: 2014.08.18 15:06 - HABER MERKEZİ
A