Bu inançla; yolumuz Amsterdam
Fenerbahçe Spor Kulübü başkanı Aziz Yıldırım, Fenerbahçe'nin resmi internet sitesinden taraftara destek çağrısında bulundu.
2013.04.24 18:06 - Son Güncellenme: 2013.04.24 18:06 - Spor - HABER MERKEZİ
İşte Aziz Yıldırım'ın mesajı:
Sevgili Fenerbahçeliler;
Yarın, onurlu tarihimizde çok önemli yere sahip bir maça çıkacağız.
Bu gurura, Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu'nda hep birlikte ortak olacağız.
90 dakika durmaksızın takımımızı destekleyecek, yarı finalin iki maçtan oluştuğunu unutmadan, ilk maçı avantaja çevirmek için tüm inancımızı ve takımımıza olan güveni sahaya yansıtacağız.
"Sahadaki Çubuklular, yedek kulübesinde görev bekleyen evlatlarımız ve bu gururun mimarı Hocamız; yarın tribünleri tıklım tıklım dolduran binlere, siz Fenerbahçeliler'e emanet."
Yarın, futbolcularımıza, sabırla, son ana kadar destek olmanızı; her saniye, her dakika, herkesin gıpta ile tanık olacağı eşsiz desteğinizi, her maçımızda olduğu gibi bu tarihi günde de tekrarlanmanızı rica ediyorum.
Maç sırasında, futbolcularımızın yapacakları hatalarda onlara tepki göstermemeniz, ıslıklamamanız; onları teşvik etmeniz, desteğiniz ile tekrar oyuna dönmelerini sağlamanız çok önemli.
Yarın, saatler 22:05'i gösterdiğinde; tek yürek tek inanç hep bir ağızdan, sadece destek hep destek sonuna kadar Fenerbahçe diyeceğiz...
Bu inanç ve birliktelik ile dileğim; yolumuzun Amsterdam olması
Sevgilerimle,
Aziz Yıldırım
FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ BAŞKANI