Bu evden 3 ton çöp çıktı

Bu evden 3 ton çöp çıktı

KARAMAN'da yalnız yaşayan 68 yaşındaki Gülsüm G.'nin evinde bulunan yaklaşık 3 ton çöp, belediye temizlik görevlileri tarafından tahliye edildi.

2013.09.03 14:28 - Son Güncellenme: 2013.09.03 14:29 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bu evden 3 ton çöp çıktı
01:25 Bu evden 3 ton çöp çıktı

İLGİLİ VİDEO

Bu evden 3 ton çöp çıktı

Siyaser Mahallesi'nde oturanlar, Gülsüm G.'nin yaşadığı tek katlı kerpiç evinden pis koku geldiğini fark edince durumu Karaman Belediyesi'ne bildirdi. Belediye ekipleri yalnız yaşayan Gülsüm G.'nin evinde yaptığı inceleme yaklaşık 3 ton çöp olduğunu saptadı. Bunun üzerine belediye temizlik görevlileri, evdeki çöpleri kamyona taşıdı. Çöplerin atılmasının ardından ev temizlenip ilaçlandı. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.09.03 14:28 - Son Güncellenme: 2013.09.03 14:29 - HABER MERKEZİ
A