Bozdağ medyayı eleştirdi
Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde sandıkların kapatılmasının ardından hükümetten ilk tepki, Adalet Bakanı Bekir Bozdağ'dan geldi
2014.08.10 19:00 - Son Güncellenme: 2014.08.10 19:00 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde sandıkların kapatılmasının ardından hükümetten ilk tepki, Adalet Bakanı Bekir Bozdağ'dan geldi
Bozdağ, Twitter'dan paylaştığı mesajında medyaya eleştiri getirdi.
Adalet Bakanı, "Bazı medya organları sonucu gördüklerinden şaibe haberlerinde köpürtmeye hız vermiş görünüyor.İyi köpürtmeler.Hiç bir köpük,gerçeği örtemez" ifadesini kullandı.