Boyko: "Özgüvenim geri geldi"

Boyko: "Özgüvenim geri geldi"

Denys Boyko, ilk defa Süper Lig'de forma giymesinin kendisini mutlu ettiğini söyledi.

2016.03.22 09:51 - Son Güncellenme: 2016.03.22 09:52 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Boyko: "Özgüvenim geri geldi"

Tolga Zengin'in sakatlığının bulunması sebebiyle son anda kadrodan çıkarılmasının ardından Antalyaspor karşısında görev yapan Denys Boyko, ilk defa Süper Lig'de forma giymesinin kendisini mutlu ettiğini söyledi. Ukraynalı eldiven, "Uzun süre maç oynamamıştım. Artık sıkıntım kalmadı. Buradaki ortam ve son lig maçı ile birlikte özgüvenim geri geldi. Şampiyonluk için hep birlikte çalışıyoruz" dedi.   

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.22 09:51 - Son Güncellenme: 2016.03.22 09:52 - HABER MERKEZİ
A