Bonzai kullanan 3 genç daha hastaneye kaldırıldı
Bursa'da sentetik uyuşturucu madde kullandığı için fenalaşan 3 genç hastaneye kaldırıldı.
2014.08.09 18:05 - Son Güncellenme: 2014.08.09 18:09 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa Osmangazi ilçesinde bir işyerinde çalıştığı sırada fenalaşan A.Ç., 112 acil servis ambulansı ile Muradiye Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. İşyerinde sentetik uyuşturucu madde kullandığı belirlenen genç, yoğun bakımda tedavi altına alındı. A.Ç.'nin sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu bildirildi.
TEDAVİ ALTINA ALINDILAR
Merkez Yıldırım ilçesinde ise sentetik uyuşturucu madde kullanan K.A. isimli genç, devlet hastanesinde tedavi altına alındı. Anadolu Mahallesi'nde ise C.K. isimli şahıs, sokak ortasında rahatsızlanarak ambulansla hastaneye sevk edildi. Uyuşturucu madde kullandığı belirlenen şahıs tedavi altına alındı.