Bonzai Bursa'da komaya soktu!

Bonzai Bursa'da komaya soktu!

BURSA'nın İnegöl İlçesi'nde, sentetik uyuşturucu madde bonzai kullandıktan sonra fenalaşan 15 yaşındaki M.Ö. hastaneye kaldırıldı. Durumu ağırlaşan ve komaya giren M.Ö., Bursa'ya sevk edildi.

2014.08.21 11:38 - Son Güncellenme: 2014.08.21 16:21 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bonzai Bursa'da komaya soktu!

İnegöl'deki Botanik Park'ta Bonzai kullanan M.Ö. fenalaşarak yerde yığıldı. Çevredekilerin haber vermesi üzerine sevk edilen 112 Acil Servis ekipleri tarafından yapılan ilk müdahale ardından İnegöl Devlet Hastanesi'ne kaldırılan ve buradaki çabalara rağmen durumu ağırlaşan M.Ö., Bursa'ya sevk edildi. Soruşturma sürdürülüyor.

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.08.21 11:38 - Son Güncellenme: 2014.08.21 16:21 - HABER MERKEZİ
A