BM denetçileri Suriye'den ayrıldı

BM denetçileri Suriye'den ayrıldı

Kimyasal silah uzmanı Ake Sellstrom başkanlığındaki BM denetçileri, Suriye'nin başkenti Şam'dan ayrıldı. Guta bölgesindeki kimyasal silahlı saldırıyla ilgili incelemelerinin ardından 25 Eylül'de ikinci kez Suriye'ye gelen BM denetçileri, konakladıkları otelden 4 araçlık konvoyla hareket etti.

2013.09.30 16:48 - Son Güncellenme: 2013.09.30 16:49 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
BM denetçileri Suriye'den ayrıldı

 

Şam'da bulundukları 5 günlük süredeki çalışmalarıyla ilgili herhangi bir açıklama yapılmayan BM denetçilerinin Lübnan'ın başkenti Beyrut'a gideceği ifade edildi.

Kimyasal silah uzmanı Sellstrom başkanlığındaki BM denetçileri, 21 Ağustos'ta Guta bölgesindeki kimyasal silahlı saldırıyla ilgili incelemelerinin ardından ağustos ayının sonunda ülkeden ayrılmış, 25 Eylül'de tekrar Suriye'ye dönmüştü

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.09.30 16:48 - Son Güncellenme: 2013.09.30 16:49 - HABER MERKEZİ
A