Bize yakışmayan bir oyun oynadık

Bize yakışmayan bir oyun oynadık

Bursasporlu Belluschi ve İbrahim'in açıklamaları

2012.09.29 21:45 - Son Güncellenme: 2012.09.29 21:46 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bize yakışmayan bir oyun oynadık

Bursaspor'un yetenekli orta saha oyuncusu Belluschi maç sonrası şunları söyledi: "İlk yarıya çok kötü başladık. İlk yarının son 10 dakikası baskı sürdürdük ve ikinci yarı bunun devamını getirdik. Golcü geç bulduk ama beraberlik de iyi bir sonuçtur."
Yeşil-Beyazlıları'n tecrübeli savunmacısı İbrahim Öztürk ise maçla ilgili şunları söyledi: "Geçen hafta kaybettiğimiz puandan sonra bu maç önemliydi. İlk yarım saate baktığımız zaman gerçekten bize yakışmayan oyun vardı. İstediklerimizi sahaya yansıtamadık. İkinci yarı sürekli önde bastık. Golü erken bulsaydık daha farklı olabilirdi. Biran önce toparlanmalıyız. Çok iyi mücadele etmeliyiz. İnşallah üst sıralara çıkacağız." 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.09.29 21:45 - Son Güncellenme: 2012.09.29 21:46 - HABER MERKEZİ
A