'Bıyıkların çok ekmeğinin yedim'

'Bıyıkların çok ekmeğinin yedim'

Oyuncu Şahin Irmak önceki gün Nişantaşı'ndaydı...

2014.01.29 21:55 - Son Güncellenme: 2014.01.29 21:57 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
'Bıyıkların çok ekmeğinin yedim'

 

Bir mağazadan çıkarken görüntülenen oyuncu 'Eyvah Eyvah'ın galası için takım elbise aldım. Oraya katılacağım. Daha sonrada Oğuzhan Koç'un albüm tanıtımına gideceğim' dedi.

KESMEYİ DÜŞÜNMÜYORUM

Hıyarlı Baba tiplemesi ile yakında tekrar ekranlara döneceğini söyleyen Şahin Irmak gazetecilerin 'Bıyıklarınızı kesmeyi düşünüyor musunuz?' sorusuna 'Ben bıyıkların çok ekmeğini yedim daha da ekmek yeriz herhalde. Böyle güzel, kesmeyi düşünmüyorum' dedi. 

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2014.01.29 21:55 - Son Güncellenme: 2014.01.29 21:57 - HABER MERKEZİ
A