Bitlis Valisi istifa etti
Bitlis'te yaklaşık iki yıldır görev yapan ve geçtiğimiz günlerde merkeze alınan Bitlis eski Valisi Orhan Öztürk, görevinden istifa etti.
2015.08.31 17:50 - Son Güncellenme: 2015.08.31 17:50 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Ankara'daki yeni görevine bugün başlayan Öztürk, Merkez Valiliği görevinde 10 dakika kalarak bu görevinden istifa etti. Öztürk'ün 1 Kasım'da yapılacak Milletvekili Genel Seçimlerinde milletvekili adayı olmak üzere istifa ettiği öğrenildi.