Bisikletten inip bayrağı öptüler

Bisikletten inip bayrağı öptüler

Şanlıurfa'nın Ceylanpınar ilçesinde bisikletleriyle giden çocuklar Türk bayrağını görünce durup selam verdi. Çocuklar ardından da bayrağı öperken o anlar kameraya yansıdı.

2018.10.30 11:50 - Son Güncellenme: 2018.10.30 11:50 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bisikletten inip bayrağı öptüler
00:26 Bisikletten inip bayrağı öptüler

İLGİLİ VİDEO

Bisikletten inip bayrağı öptüler

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı nedeniyle Ceylanpınar İlçe Jandarma Komutanlığı tarafından nizamiyenin girişine dev Türk bayrağı asıldı. Güvenlik kamerasına yansıyan görüntülerde, yoldan geçen isimleri öğrenilemeyen iki çocuğun bisikletlerinden inerek bayrağa selam verdiği görüldü. Ardından bayrağı öpen çocuklar, tekrar bisikletlerine binip bölgeden ayrıldı. Örnek bir davranışta bulunan çocukların görüntüsü izleyenleri duygulandırdı. 
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2018.10.30 11:50 - Son Güncellenme: 2018.10.30 11:50 - HABER MERKEZİ
A