Bir PKK'lı daha teslim oldu
Genelkurmay Başkanlığı, bir terör örgütü mensubunun teslim olduğunu açıkladı.
2013.12.03 17:11 - Son Güncellenme: 2013.12.03 17:11 - Güncel - HABER MERKEZİ
Genelkurmay Başkanlığı'ndan yapılan açıklamada, "Bir terör örgütü mensubu 34'üncü Hudut Tugayı 5'inci Hudut Taburu, 3'üncü Hudut Bölük Komutanlığı Soğuk Tepe Üs bölgesine silahsız ve teçhizatsız olarak teslim olmuştur" denildi.