Bir kentte daha dönüşüm başladı

Bir kentte daha dönüşüm başladı

Kayseri'de kentsel dönüşüm projesi Bakan Taner Yıldız'ın katılımıyla başladı

2013.04.27 15:03 - Son Güncellenme: 2013.04.27 15:03 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bir kentte daha dönüşüm başladı

 

Kentsel dönüşüm projeleri Türkiye genelinde devam ediyor.

Çalışmalar kapsamında riskli binalar yıkılıyor, yerine yenileri yapılarak hak sahiplerine teslim ediliyor.

Kayseri'nin Talas ilçesinde de 5 bloktan oluşan riskli binalar yıkıldı.

Yıkım törenine Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız katıldı.

Bakan Yıldız;

"Vatandaşımızın hizmetine sunacağımız, refah seviyesini ve konforunu artıracak bir çalışmanın içerisindeyiz. Şuanda Türkiye´de 6,5 milyon civarında riskli bina daire bulunmak durumunda. Bu çok önemli ciddi büyük bir rakam. Biz bu 6,5 milyonun mutlaka yenilenmesiyle alakalı bunu önemli bir gerekçe olarak görüyoruz."

Mehteran eşliğinde yapılan törene yıkılan konutların sahipleri de katıldı.

Taner Yıldız yıkım butonuna bir gaziyle birlikte basarak çalışmaları başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.04.27 15:03 - Son Güncellenme: 2013.04.27 15:03 - HABER MERKEZİ
A