Bir asker daha intihar etti

Bir asker daha intihar etti

Kütahya'da bir asker nöbet tuttuğu sırada intihar etti.

2015.01.29 15:18 - Son Güncellenme: 2015.01.29 15:18 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bir asker daha intihar etti

Edinilen bilgiye göre, Kütahya Hava Er Eğitim Tugay Komutanlığı'nda vatani görevini yapmakta olan M.E. (21), askeri gazinodaki kulübede nöbet tuttuğu sırada, silahıyla kendisini vurarak intihar etti. İhbar üzerine olay yerine gelen 112 Acil Servis ekipleri, ağır yaralanan askeri hayata döndürmeye çalıştı. M.E., yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti.

Ceset, nöbetçi Cumhuriyet Savcısı'nın olay yerindeki incelemesinin ardından hastane morguna kaldırıldı. M.E.'nin, ailevi sebeplerden dolayı intihar ettiği tahmin ediliyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.29 15:18 - Son Güncellenme: 2015.01.29 15:18 - HABER MERKEZİ
A