Bingöl'de şok uygulaması kapsamında 2 şüpheli gözaltına alındı

Bingöl'de şok uygulaması kapsamında 2 şüpheli gözaltına alındı

Bingöl polisi tarafından yapılan şok uygulaması kapsamında, bıçak ve uyuşturucu madde ele geçirildi, 2 şüpheli gözaltına alındı.

2024.01.29 17:07 - Son Güncellenme: 2024.01.29 17:07 - Güncel - İHA
A
Bingöl'de şok uygulaması kapsamında 2 şüpheli gözaltına alındı

Bingöl İl Emniyet Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, "Asayiş Şube Müdürlüğü Devriye Ekipler Büro Amirliği ve Motosikletli Polis Timleri Büro Amirliğince yapılan şok uygulamada, 2 adet bıçak, 64 gram narkotik madde ele geçirilmiştir. Konuyla ilgili iki şahıs yakalanmıştır. Vatandaşlarımızın huzur ve güvenliğinin sağlanması, kamu düzenine uygun olmayan hareketlerin işlenmesinin önlenmesi kapsamında İl Emniyet Müdürlüğümüz görevlileri tarafından çalışmalarımız büyük özveri ve fedakarlıkla devam etmektedir" denildi.


Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.01.29 17:07 - Son Güncellenme: 2024.01.29 17:07 - İHA
A