Binali Yıldırım'dan bayram mesajı
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Cumhur İttifakı adayı Binali Yıldırım bayram namazı sonrası açıklamalarda bulundu
2019.06.04 07:31 - Son Güncellenme: 2019.06.04 07:32 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Yıldırım'ın açıklamalarından satır başları şöyle;
Rakiplerimizinde de bayramını kutlamak gayet insani bir şeydir, gayet doğal bir şeydir.
Bugün İstanbul'dayım yarın il dışına çıkacağım. Muhtelif illeri ziyaretim olacak. Sivas,Diyarbakır ve Urfa ve Kastamonu'yu ziyaret edeceğim. 2 gün şehir dışında olacağım.