Binalara yalıtım yaptırmak şart!
XPS Isı Yalıtımı Sanayicileri Derneği, Enerji Verimliliği Haftası'nda enerjiyi daha verimli kullanmak ve tasarruf etmek için binalarımıza yalıtım yapılması gerektiğine dikkat çekti.
2015.01.15 09:59 - Son Güncellenme: 2015.01.15 10:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
Dernek Başkanı Emrullah Eruslu, 16 milyon binanın hala yalıtımsız olduğunu belirtti.
Eruslu, bu nedenle yılda 10 milyar dolarlık fazla enerji kullanıldığını vurguladı.
