Bilecik'te bir köy karantinada

Bilecik'te bir köy karantinada

Bilecik'te merkeze bağlı Aşağıköy köyü, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

2020.04.05 23:33 - Son Güncellenme: 2020.04.05 23:34 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bilecik'te bir köy karantinada

Valilikten yapılan açıklamada, İl Hıfzıssıhha Kurulunun Vali Bilal Şentürk başkanlığında bir araya geldiği belirtildi.

Kurulda, Bilecik merkeze bağlı Aşağıköy köyünde Kovid-19 çıkması nedeniyle, bu enfeksiyonun yayılmasının engellenmesi ve toplum sağlığının korunması amacıyla karantina uygulanmasına karar verildiği bildirildi.

Söz konusu köye, bugünden itibaren 19 Nisan'a kadar giriş-çıkışların izne bağlı olduğu dile getirilen açıklamada, şu ifadelere yer verildi:

"Tüm dünyayı ve ülkemizi etkileyen salgın hastalığın yayılmasının ilimizde de önlenebilmesinin; alınan kararlara tam anlamıyla uyulması, yakın temastan şiddetle kaçınılması, mecbur olmadıkça evden çıkılmamasıyla mümkün olacağının bilinmesi, aziz vatandaşlarımızın bilinçli, sabırlı ve etkin desteğiyle mümkün olacaktır. Hep beraber kazanacağız."

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.05 23:33 - Son Güncellenme: 2020.04.05 23:34 - HABER MERKEZİ
A