Beyaz Bursa'yı özlüyor
Bursalı ünlü komedyen Beyazıt Öztürk, sık sık geldiği memleketinde arkadaşları ile kendine Uludağ Kebapçısı'nın S. Garaj'daki yerinde kebap ziyafeti çekti.
2014.08.13 11:43 - Son Güncellenme: 2014.08.13 11:54 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Mekanın sahipleri Cengiz ve Cem Çalışır'la poz veren komedyen Beyaz, Bursa'yı hep özlediğini, fırsat buldukça İstanbul'dan kaçıp memleketine gelmeye çalıştığını söyledi.