Beşiktaş yönetimi, Tolga Zengin ve İsmail Köybaşı ile yeniden anlaştı

Beşiktaş yönetimi, Tolga Zengin ve İsmail Köybaşı ile yeniden anlaştı

Beşiktaş yönetimi yaklaşık 1.5 - 2 aydır görüşmeleri sürdürdüğü Tolga Zengin ve İsmail Köybaşı ile yeniden anlaştı...

2016.04.18 08:54 - Son Güncellenme: 2016.04.18 08:55 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş yönetimi, Tolga Zengin ve İsmail Köybaşı ile yeniden anlaştı

Siyah-Beyazlılar, sezon sonunda sözleşmesi bitecek Tolga Zengin ve İsmail Köybaşı ile 3'er yıllık anlaşmaya vardı. Önümüzdeki günlerde iki oyuncuyla resmi mukavele imzalanacak ve anlaşmalar Kamuyu Aydınlatma Platformu'na bildirilecek.

Bu arada sezon sonunda sözleşmesi bitecek 3. oyuncu olan Serdar Kurtuluş ile de yeni bir anlaşma için görüşmelerini sürdürüyor.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.18 08:54 - Son Güncellenme: 2016.04.18 08:55 - HABER MERKEZİ
A