Beşiktaş'tan Ali Koç'a tebrik
Beşiktaş, Fenerbahçe'de yapılan kongre sonrası 16092 oyla başkanlık seçimini kazanan Ali Koç'u tebrik etti.
2018.06.03 20:29 - Son Güncellenme: 2018.06.03 20:29 - Spor - HABER MERKEZİ
Beşiktaş Kulübü, Fenerbahçe'de başkanlığa seçilen Ali Koç'u tebrik etti. Kulüpten yapılan açıklama şöyle;
Fenerbahçe Kulübü Olağan Seçimli Genel Kurul Toplantısı'nda Ali Koç'un oy çokluğuyla Başkanlık görevine seçildiğini öğrenmiş bulunmaktayız.
'BAŞARILAR DİLERİZ'
Ezeli rakibimiz, ebedi dostumuz Fenerbahçe'ye başkan seçilen Ali Koç ve Yönetim Kurulu arkadaşlarına görevlerinde başarılar dileriz.