Beşiktaş'ta Ömer Şişmanoğlu ile ilgili şok gelişmeler yaşanıyor
Antalyaspor'a devre arasında transfer olan Ömer Şişmanoğlu ile ilgili şok gelişme yaşanıyor.
2016.07.02 20:14 - Son Güncellenme: 2016.07.02 20:15 - Spor - HABER MERKEZİ
Antalyaspor'un Yeni Başkanı Ali Şafak Öztürk, göreve gelmesi ile beraber Ömer Şişmanoğlu'nun, Antalyaspor'dan ayrıldığını öğrendi.
Antalyaspor'a 1.5 yıllık imza atan Ömer, sözleşmesi gereği Beşiktaş isterse geri dönme hakkını sahipti. Siyah beyazlı kulübün bu hakkını kullandığı ve Ömer'i geri çağırdığı belirtildi.
Diğer yandan Antalyaspor'un, Ömer Şişmanoğlu'nun yarım sezon forma giymesi karşılığında menajer Metin Kokrmaz'a 500 bin lira komisyon ödemesi yaptığı da ortaya çıktı.