Beşiktaş'ta izin başladı

Beşiktaş'ta izin başladı

Siyah-beyazlılar, ligin ikinci bölümünün hazırlıklarına 13 Ocak'ta başlayacak.

2015.01.05 12:03 - Son Güncellenme: 2015.01.05 12:03 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş'ta izin başladı

 Galatasaray'a 2-0 mağlup olarak Spor Toto Süper Lig'in 16 haftalık ilk bölümünü ikinci sırada tamamlayan Beşiktaş'ta, 8 günlük tatil başladı.

Siyah-beyazlılar, ligin ikinci bölümünün hazırlıklarına 13 Ocak Salı günü start verecek. Kamp çalışmaları için 15 Ocak Perşembe günü Antalya'ya geçecek olan "Kara Kartallar", 21 Ocak Çarşamba günü Adana Demirspor ile oynayacağı Ziraat Türkiye Kupası maçı için Adana'ya gidecek. Karşılaşmanın ardından Antalya'ya dönecek Beşiktaş, 25 Ocak Pazar günü Ankara'ya geçecek.

Siyah-beyazlılar, 26 Ocak Pazartesi günü Gençlerbirliği ile yapacağı Spor Toto Süper Lig 17. hafta karşılaşmasının ardından İstanbul'a dönecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.01.05 12:03 - Son Güncellenme: 2015.01.05 12:03 - HABER MERKEZİ
A