Beşiktaş, Malatya'ya gitti!

Beşiktaş, Malatya'ya gitti!

Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig'in 13.haftasında Evkur Yeni Malatyaspor ile oynayacağı maç için Malatya'ya gitti.

2017.11.24 17:57 - Son Güncellenme: 2017.11.24 17:58 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş, Malatya'ya gitti!

Kafilede Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Genel Sekreter Ahmet Ürkmezgil, Kartal Yuvalar'ndan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Hüseyin Mican, Pazarlama ve Sponsorluklar, Dernekler ve Taraftarlardan Sorumlu Üyemsi Hakan Özköse de yer aldı.

Tüm futbolcular kadroya alındı

Teknik Direktör Şenol Güneş, Evkur Yeni Malatyaspor maçının kadrosuna tüm oyuncuları dahil etti.

Beşiktaş, yarın saat 16.30'da oynayacağı maçın ardından özel uçakla İstanbul'a dönecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.11.24 17:57 - Son Güncellenme: 2017.11.24 17:58 - HABER MERKEZİ
A