Beşiktaş kondisyon çalıştı

Beşiktaş kondisyon çalıştı

Beşiktaş, Trabzonspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına bu sabah yaptığı çalışmayla devam etti.

2014.01.21 14:03 - Son Güncellenme: 2014.01.21 14:03 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş kondisyon çalıştı

Teknik Direktör Slaven Bilic yönetiminde yapılan antrenman 1.5 saat sürdü.

Denge, kuvvet ve kondisyon çalışması yapan futbolcular, idmanın ilk bölümünü salonda gerçekleştirdi. 50 dakika boyunca değişmeli olarak denge ve kuvvet çalışmaları yapan siyah-beyazlılar, daha sonra sahaya geçerek streching ve istasyon koşuları yaptı. Kondisyon koşularının ardından idman sona erdi.

Tedavisine ülkesinde devam eden Tomas Sivok ve takımdan ayrı koşu çalışması yapan Necip Uysal antrenmana katılmadı.

Beşiktaş , Trabzonspor maçı hazırlıklarına bugün saat 17:00'de yapacağı idmanla devam edecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.01.21 14:03 - Son Güncellenme: 2014.01.21 14:03 - HABER MERKEZİ
A