"Ben hazırım"

"Ben hazırım"

Eskişehirspor'dan yeni sezon öncesi bir yıllığına kiralanan Batuhan Karadeniz'den mesaj var...

2012.08.22 09:31 - Son Güncellenme: 2012.08.22 09:32 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Ben hazırım"

Altyapısından yetiştiği Beşiktaş'a 2 sezon sonra tekrar dönen golcü futbolcu, 2. haftada oynanacak Galatasaray derbisi öncesi hazır olduğunu söyledi. Hiçbir eksiği olmadığını belirten yıldız oyuncu, "Ben hazırım. Eğer hocam şans verirse taraftarlarımızın önüne çıkıp, Galatasaray karşılaşmasında forma giymek istiyorum. Artık yuvama döndüm ve elimden gelenin en iyisini yapacağımdan kimsenin şüphesi olmasın. Bu kez çok farklı ve güzel olacak. Yönetimin, hocamızın ve taraftarlarımızın güvenini boşa çıkarmayacağım. Bana inanın" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.08.22 09:31 - Son Güncellenme: 2012.08.22 09:32 - HABER MERKEZİ
A