Belediye personeliyle bayramlaştı

Belediye personeliyle bayramlaştı

Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, bayram öncesi belediye personeliyle bayramlaştı.

2014.10.01 14:44 - Son Güncellenme: 2014.10.01 14:44 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Belediye personeliyle bayramlaştı

Başkan Bozbey belediye birimlerini tek tek ziyaret etti. Bozbey, yardımcıları ile birlikte Nilüfer Belediyesi Nilpark, Alaaddinbey Hizmet Binaları, Veteriner İşleri Müdürlüğü, Nikahevi, Bizim Ev Sosyal Yaşam Destek Merkezi, Nilüfer Belediyespor, Nilüfer Akkılıç Kütüphanesi, Nâzım Hikmet Kültürevi, İlçe Kriz Merkezi, Altınşehir Gençlik Merkezi, Konak Olimpik Havuz Tesisleri, Sağlık İşleri Müdürlüğü ile diğer birimleri ziyaret ederek, personelin tek tek elini sıkıp hayırlı bayramlar diledi.
Personele aileleri ile birlikte mutlu bir bayram geçirmeleri dileğinde bulunan Bozbey, bayram tatili dönüşü yeni binada hizmete devam edeceklerini söyledi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.10.01 14:44 - Son Güncellenme: 2014.10.01 14:44 - HABER MERKEZİ
A