Belediye önünde kendini yakacaktı

Belediye önünde kendini yakacaktı

Kayseri'de 34 yaşındaki iş Taner K., iş istemek için gittiği büyükşehir belediyesi binası önünde üzerine benzin dökerek kendini yakmaya çalıştı. Şizofreni hastası olduğu öne sürülen Taner K.'yı, polis ikna etti.

2013.09.19 23:13 - Son Güncellenme: 2013.09.19 23:14 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Belediye önünde kendini yakacaktı

 

Olay, saat 21.00 sıralarında Kayseri Büyükşehir Belediyesi başkanlık girişinde meydana geldi. İddiaya göre, şizofreni hastası olan Taner K., 5 litrelik pet bidona doldurduğu benzinle belediye binası önüne geldi. Belediyeden kendisine iş isteyen Taner K., daha sonra üzerine benzin döktü. Polisin ikna etmeye çalıştığı genç, eline aldığı çakmakla kendisini yakma tehdidinde bulundu. Yere çöken Taner K., polisin ikna çabaları sonunda elindeki çakmağı attı. İntihar girişiminden son anda vazgeçirilen Taner K., olay yerine çağrılan ambulansla, Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne götürüldü.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.09.19 23:13 - Son Güncellenme: 2013.09.19 23:14 - HABER MERKEZİ
A