Belediye Kütahyaspor Basketbol Takımı'ndan bölge ikinciliği
Kütahya Belediyespor U16 Basketbol Takımı, U16 Erkekler Bölge Şampiyonası'nda ikincilik elde etti.
2023.03.24 12:33 - Son Güncellenme: 2023.03.24 12:35 - Spor - HABER MERKEZİ
Şehirde şampiyon olan Kütahya Belediyespor U16 Basketbol Takımı, Türkiye Basketbol Federasyonu'nun 2022-2023 sezonu Yurt İçi Faaliyetleri programı kapsamında düzenlenen U16 Erkekler Bölge Şampiyonası'na il birincisi olarak katılmaya hak kazandı.
Afyonkarahisar'da düzenlenen U16 Erkekler Bölge Şampiyonası'nda takım ilk maçında, Afyonkarahisar'ı 69 - 64 skorla yenerken, ikinci maçında Antalya Gençlik'e 69-43 mağlup oldu. Takımımız son maçında ise Aydın Başak Koleji'ni 50-43 skorla geçerek şampiyonada ikinci oldu.