Belaruslu kadının ilginç tuzağı

Belaruslu kadının ilginç tuzağı

Şişli'de, 3 aydır birlikte yaşadığı adamı, içeceğine ilaç katarak uyuttuktan sonra gasp ettiği ileri sürülen Belarus uyruklu 22 yaşındaki kadın. polisteki işlemlerinin ardından çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

2012.09.26 14:12 - Son Güncellenme: 2012.09.26 14:12 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Belaruslu kadının ilginç tuzağı

Polise başvuran adam, Harbiye Valikonağı Caddesi üzerinde bulunan evinde içeceğine ilaç katılarak uyutulduktan sonra gasp edildiğini bildirdi. İfadesinde, "Belarus'ta tanıştığım kadınla 3 aydır evimde birlikte yaşıyoruz. Evde Fenerbahçe-Trabzonspor maçını izlerken birlikte meyve suyu içtik. Gece uyandığımda yatak odasının kapısının üzerime kilitlendiğini fark ettim. Meyve suyuma ilaç katarak beni uyuttuğunu anladım. Telefon etmem üzerine annem gelip yedek anahtarla kapıyı açtı. İçerisinde 60 bin liralık ziynet eşyası ve 4 bin lira olan para kasasının boşaldığını gördük" dedi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2012.09.26 14:12 - Son Güncellenme: 2012.09.26 14:12 - HABER MERKEZİ
A