BBP, yol ortasındaki tarfo kaldırıldı

BBP, yol ortasındaki tarfo kaldırıldı

Büyük Birlik Partisi (BBP) Bursa İl Başkanlığı, Demirci Mahallesi'nde yol ortasında duran telefon trafosunun sürücüler ve yayalar için tehlike arz eden Türk Telekom ait trafonun kaldırıldığını söyledi

2013.12.09 13:20 - Son Güncellenme: 2013.12.09 13:21 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
BBP,  yol ortasındaki tarfo kaldırıldı

 

 

Bursa'nın merkez Nilüfer ilçesinin Demirci Mahallesi'nde bulunan Türk telekom'a ait  telefon trafosunun güvenli bir yere alınmasını istediklerini ve bu isteğin Türk Telekom tarafından çok kısa bir süre sonra kaldırılmasından memnun olduklarının söyledi.
Yaklaşık 1 sene önce kurulan trafonun tehlike arz ettiğini ifade eden BBP İl Başkanı Ömer Ünsal, parti olarak vatandaşlarımızın her türlü sıkıntıları konusunda yardımcı olmaya çalıştıklarını belirtti. Türk Telekom'a teşekkür eden BBP il Başkanı Ünsal, çok şükür insanlarımızın canına malına zarar gelmeden  bu telefon trafosu yol ortasından kaldırıldı dedi.
Ünsal,  Türk Telekom ve Belediyenin bu konuda çok hassas olmaları gerektiğini, bu tip uygulamalara nasıl izin verildiğini anlayabilmiş değilim. Adet olmuş insan öldükten sonra tedbir almak, maksat tedbir almak değil mi?  Ama niye yaparız, bu tip hataları, yanlışları umursamazlıkları anlayabilmiş değilim dedi.
BBP olarak vatandaşlarımızın böyle önemli konuda  sorunlarını çözmek ve sonuca kavuşturmak bizlere mutluluk veriyor dedi. 

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2013.12.09 13:20 - Son Güncellenme: 2013.12.09 13:21 - HABER MERKEZİ
A