Bayileriyle bir araya geldi

Bayileriyle bir araya geldi

BEŞİKTAŞ Kulübü Başkanı Fikret Orman, Kartal Yuvası bayileriyle akşam yemeğinde bir araya geldi.

2013.12.26 00:13 - Son Güncellenme: 2013.12.26 00:13 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bayileriyle bir araya geldi

 

Zincirlikuyu Avantgarde Otel'de düzenlenen yemeğe Başkan Fikret Orman'ın yanı sıra Kartal Yuvaları'ndan ve Güreş Şubesi'nden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Emre Kocadağ, Kartal Yuvası personeli ve Kartal Yuvası bayileri katıldı. Yemekte Başkan Fikret Orman, Kartal Yuvası bayileriyle tek tek ilgilenerek sohbet etti. 2014 yaz sezonu için hazırlanmış ürünleri inceleyen Orman, ürünler hakkında detaylı bilgiler aldı.
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.26 00:13 - Son Güncellenme: 2013.12.26 00:13 - HABER MERKEZİ
A