Batman'da 2 ev karantinaya alındı

Batman'da 2 ev karantinaya alındı

Batman'ın Gercüş ilçesinde 2 ev korona virüs tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

2020.07.13 11:38 - Son Güncellenme: 2020.07.13 11:39 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Batman'da 2 ev karantinaya alındı

Gercüş'e bağlı Kayapınar beldesi Yeşilyurt Mahallesi ile Akyar köyünde 2 ev korona virüs tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulunca salgının yayılmasını önlemek ve halkı salgından korumak amacıyla karantinaya alınan evlere giriş ve çıkışlar yasaklandı.

Evlerde oturan vatandaşların ihtiyaçlarının Vefa Sosyal Destek Grubu tarafından karşılanacağı kaydedildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.07.13 11:38 - Son Güncellenme: 2020.07.13 11:39 - HABER MERKEZİ
A