Başkan yol inşaatında çalıştı

Başkan yol inşaatında çalıştı

Gemlik Belediye Başkanı Refik Yılmaz, yol inşaatında eline mala alıp sıva yaptı.

2014.06.24 15:16 - Son Güncellenme: 2014.06.24 15:16 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Başkan yol inşaatında çalıştı

Hisar Mahallesi'nde Ulutaş, Önder, Reyhan, Teknik ve Orçe Siteleri bölgelerinde çevre düzenleme çalışmalarının yanı sıra, Bursa-Yalova yolunun Gemlik girişine üçüncü şerit ana yol yaptıklarını anlatan Belediye Başkanı Refik Yılmaz, "Siteler bölgesinden ana yola çıkmak çok zor oluyordu. Trafik açısından önemli sıkıntılara yol açıyordu. Siteleri Bursa-Yalova yoluna bağlayan bölgede ana yolu üç şeride çıkarıyoruz. Böylece siteler bölgesinden ana yola kolaylıkla bağlanılabilecek" dedi.

Yılmaz, yolun üç şeride çıkarıldığı bölgede yaya geçidi ve istinat duvarı inşaatında bizzat çalışıp sıva yaptı. Yılmaz, Borusan İlkokulu'ndan sonra bölgeye yapılması planlanan ortaokulu da hatırlatarak, yolun üç şeride çıkarılması, çevre düzenlemesi, istinat duvarı ve yaya yolu ile birlikte bölgenin trafik açısından daha güvenli hale geleceğini söyledi. Çalışmaları acilen bitirmeyi hedeflediklerini anlatan Yılmaz, üç şeritli, alternatif yolun Gemlik halkına hayırlı uğurlu olmasını diledi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.06.24 15:16 - Son Güncellenme: 2014.06.24 15:16 - HABER MERKEZİ
A