Başkan Bozbey'den 19 Mayıs paylaşımı

Başkan Bozbey'den 19 Mayıs paylaşımı

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nı kutladı.

2024.05.19 09:52 - Son Güncellenme: 2024.05.19 09:53 - Bursa Bölge - SOSYAL MEDYA
A
Başkan Bozbey'den 19 Mayıs paylaşımı

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nı sosyal medyadan yaptığı paylaşım ile kutladı.

 Başkan Bozbey, paylaşımında şu ifadelere yer verdi; 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.05.19 09:52 - Son Güncellenme: 2024.05.19 09:53 - SOSYAL MEDYA
A