Başkan Bozbey'den 19 Mayıs paylaşımı
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nı kutladı.
2024.05.19 09:52 - Son Güncellenme: 2024.05.19 09:53 - Bursa Bölge - SOSYAL MEDYA
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nı sosyal medyadan yaptığı paylaşım ile kutladı.
Başkan Bozbey, paylaşımında şu ifadelere yer verdi;
105 yıl önce Ata'mızın Samsun'da yaktığı bağımsızlık meşalesini onurla, gururla ve inançla taşımaya durmadan devam edeceğiz.
-- Mustafa Bozbey (@mustafabozbey) May 19, 2024
19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramımız Kutlu Olsun. pic.twitter.com/RS4W4UtD3j
