Başbuğ'dan KCK mesajı
Eski Genelkurmay Başkanı İlker Başbuğ, emekli Org. İlker Başbuğ, KCK davası sanıklarının da yeniden yargılanması gerektiği mesajını verdi.
2014.01.13 12:02 - Son Güncellenme: 2014.01.13 12:03 - Güncel - HABER MERKEZİ
Cumhuriyet gazetesine konuşan İlker Başbuğ, yeniden yargılama konusuna değindi. Başbuğ'un bu konuyla ilgili görüşleri röportajda şöyle yer alıyor: "Balyoz ve Ergenekon davaları üzerinden yürüyen 'yeniden yargılama' konusunun KCK yargılamalarını da kapsayıp kapsamaması konusunda ise şöyle düşünüyor: 'Eğer yeniden yargılama olacaksa 'Bana olsun, ona olmasın' diyemeyiz. ÖYM'ler kalktığında bu antidemokratik mahkemelerin elindeki tüm dosyalar genel yargıya gitmelidir.' "