Başbuğ'dan KCK mesajı

Başbuğ'dan KCK mesajı

Eski Genelkurmay Başkanı İlker Başbuğ, emekli Org. İlker Başbuğ, KCK davası sanıklarının da yeniden yargılanması gerektiği mesajını verdi.

2014.01.13 12:02 - Son Güncellenme: 2014.01.13 12:03 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Başbuğ'dan KCK mesajı

Cumhuriyet gazetesine konuşan İlker Başbuğ, yeniden yargılama konusuna değindi. Başbuğ'un bu konuyla ilgili görüşleri röportajda şöyle yer alıyor: "Balyoz ve Ergenekon davaları üzerinden yürüyen 'yeniden yargılama' konusunun KCK yargılamalarını da kapsayıp kapsamaması konusunda ise şöyle düşünüyor: 'Eğer yeniden yargılama olacaksa 'Bana olsun, ona olmasın' diyemeyiz. ÖYM'ler kalktığında bu antidemokratik mahkemelerin elindeki tüm dosyalar genel yargıya gitmelidir.' "

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.01.13 12:02 - Son Güncellenme: 2014.01.13 12:03 - HABER MERKEZİ
A