Başbakanlık yeni inşaatında çalışan işçiler zehirlendi

Başbakanlık yeni inşaatında çalışan işçiler zehirlendi

Başbakanlık'ın, Atatürk Orman Çiftliği arazisi üzerinde yapımı süren yeni inşaatında çalışan 100 kadar işçi yemekten zehirlendi.

2013.12.13 17:11 - Son Güncellenme: 2013.12.13 17:11 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Başbakanlık yeni inşaatında çalışan işçiler zehirlendi

Alınan bilgiye göre; yapımı geniş güvenlik önlemleri altında yürütülen Başbakanlığa ait yeni bina inşaatında çalışan işçiler, yedikleri yemekten zehirlendi. Olay üzerine inşaat alanına çok sayıda ambulans ve sağlık ekibi sevk edildi. Zehirlenen işçiler, ilk kontrollerinin ardından tedavileri için çevredeki hastanelere sevk edildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.13 17:11 - Son Güncellenme: 2013.12.13 17:11 - HABER MERKEZİ
A