Başbakan Yıldırım Merkel'le görüştü

Başbakan Yıldırım Merkel'le görüştü

Başbakan Binali Yıldırım, temaslarda bulunmak üzere geldiği Almanya'da, Almanya Başbakanı Angela Merkel'le görüştü.

2017.02.18 10:56 - Son Güncellenme: 2017.02.18 10:57 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Başbakan Yıldırım Merkel'le görüştü

53. Uluslararası Münih Güvenlik Konferansı'na katılmak üzere Almanya'ya gelen Başbakan Binali Yıldırım, Almanya Başbakanı Angela Merkel ile görüştü. Yıldırım'ın ABD Başkan Yardımcısı Mike Pençe'in yanı sıra konferans katılımcısı üst düzey heyetlerle ikili temaslarda bulunması bekleniyor.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2017.02.18 10:56 - Son Güncellenme: 2017.02.18 10:57 - HABER MERKEZİ
A