Başbakan Yıldırım ile Angela Merkel bir araya geldi
BAŞBAKAN Binali Yıldırım, Almanya Başbakanı Angela Merkel ile bir araya geldi.
2017.02.02 18:53 - Son Güncellenme: 2017.02.02 18:54 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Başbakan Binali Yıldırım, bir günlük çalışma ziyareti dolayısıyla Ankara'da bulunan Almnya Başbakanı Angela Merkel'i, Çankaya Köşkü'nde karşıladı. İki liderin, tokalaşarak basın mensuplarına poz vermelerinin ardından görüşmeye geçildi.