Başbakan Yıldırım Ankara'ya gitti
Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ATA" ile saat 14.45'te Ankara'ya gitti.
2016.07.10 15:38 - Son Güncellenme: 2016.07.10 15:38 - Güncel - HABER MERKEZİ
Yıldırım'ı, Atatürk Havalimanı'ndan İstanbul Valisi Vasip Şahin, İstanbul EmniyetMüdürü Mustafa Çalışkan ve diğer ilgililer uğurladı.
Başbakan Yıldırım ile Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek de Ankara'ya gitti.