Başbakan kokpitte

Başbakan kokpitte

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Bingöl Havaalanı'nın açılışına katıldı. Erdoğan, açılış alanına doğru yaklaşıldığında uçağın kokpitinde bulunan pilotlara jest yaptı ve inişe kadar onlara eşlik etti.

2013.07.12 18:05 - Son Güncellenme: 2013.07.12 18:06 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Başbakan kokpitte

Başbakan'ın başdanışmanlarından Mustafa Varank Twitter hesabından bir fotoğraf paylaştı ve altına da "Bugün tarihi bir gün. Bingöl Hava Limanı hizmete açılıyor. Başbakanımız inişte pilotlara kokpitte eşlik etti'' ifadelerini kullandı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.07.12 18:05 - Son Güncellenme: 2013.07.12 18:06 - HABER MERKEZİ
A